Več semaforjev kot pameti?

Od doma do službe imam slabih 15 km vožnje s kolesom. Razdalja je malce odvisna od razmer: z manjšimi ali večjimi obvozi. Ker je najkrajša pot skozi center, je na poti kar nekaj semaforjev. Toda šele ko sem jih preštel, sem bil zgrožen.

Začnimo (slike Google Street View): 

1: 2: 3: 4:

5:6:7:8: 

9:10:11:12: 

13:14:15:16: 

17:18:19:20:21:22:23:24: 

25:26:27:28: 

29: 30:31:32: 

33: 

Torej kar 33 semaforjev!

Budno oko bo ugotovilo, da je med njimi kak semafor za pešce, a sem vseeno dodal sliko, saj se je vseeno potrebno ustaviti ali vsaj biti previden. Kak semaforski par je v tandemu in je običajno potrebno ustavljati le pri prvem, razen seveda, če se kak voznik ne odloči, da bo svoj avtomobil postavil na kolesarski pas ali stezo. Aja, pa na Linhartovi dobimo nov semafor, ki ga še ni v Street View in zato ga ni na sliki!

Kakšna pa je alternativa? Če grem namesto po Dunajski skozi Šmartinski podvoz, fašem še dva semaforja več. Če pa se odločim za pot ob Severni obvoznici, je semaforjev sicer nekaj manj, le nekaj čez 20, a se zato pot podaljša za par kilometrov, poleg tega pa je par odsekov nevarnih, saj je kolesarska infrastruktura neobstoječa (glede vzrokov priporočam knjigo Wesa Marshalla: Ubil ga je prometni inženir).

In še najlepše, če se na to pot odpravim z avtomobilom, me čaka le kak kilometer več in skupaj le 4 (štirje!) semaforji.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Počasen zaton ljubljanskega potniškega prometa

Stroški prometa

Nočni avtobusi v Ljubljani